Ik winkel al vanaf het begin online en ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Ik ben nog nooit eerder opgelicht, maar deze keer heb ik het gevoel dat het wel zo is. Ik lees altijd klantrecensies voordat ik iets koop op een website die ik niet ken. Eerst zocht ik naar recensies via een zoekmachine; toen Trustpilot op de markt kwam, combineerde ik beide methoden. Maar uiteindelijk word je zelfgenoegzaam en bam! Je begint negatieve recensies te negeren, zolang er maar niet te veel zijn. Grote fout. Ik kocht bij deze winkel omdat het een bundel was met een draadloze telefoon en een koptelefoon, en ik dacht naïef dat als ik problemen zou hebben met een van beide artikelen, omdat ze deel uitmaakten van een bundel, ze die snel zouden kunnen oplossen. Het leek een logisch argument, maar dat was het niet. En het was goedkoper bij andere winkels; wat jammer dat ik niet terug kan. Nu zit ik vast aan een draadloze telefoon en een koptelefoon die geen inkomende oproepen beantwoorden. En omdat mijn geval ongebruikelijk is, "volgens hen", heb ik 10 e-mails moeten sturen in plaats van hun 8 (wat betekent dat ik twee keer moest navragen, anders hadden ze het ticket twee keer gesloten). Daarnaast hebben ze me een heleboel tests laten uitvoeren (tijdverspilling). Ik moest er zelfs een paar zelf doen, met verschillende draadloze basisstations en headsets, alleen maar om het supportticket opnieuw te kunnen openen. PS: Bel ze maar niet en laat geen voicemail achter; ze hebben mijn telefoontjes nooit beantwoord of teruggebeld. Om het nog grappiger te maken: het zou zomaar kunnen dat ze dezelfde headset en draadloze telefoon gebruiken die ze me verkocht hebben.
Llevo desde los inicios de las tiendas online comprando, y en mi vida, he tenido una experiencia tan mala. Nunca me han estafado, aunque en esta ocasión me siento así.
Siempre he leído las opiniones de los demás clientes, antes de comprar en una web desconocida para mí. Primero, buscaba las opiniones por un buscador, después, cuando apareció Truspilot, combinaba ambas, pero al final, te relajas, y zasca, empiezas a no dar importancia a las opiniones negativas, siempre que sean pocas. Grave error.
Compre en esta tienda porque venía el pack de teléfono inalámbrico + cascos, y pensé, iluso de mí, que si tuviera algún problema con alguno de ellos, al comprarlos en pack, ellos me lo podrían solucionar sin demora. Se veía un razonamiento lógico, pero no. Y mira que en otras tiendas me salía más barato, que pena no poder volver atrás.
Ahora me encuentro con unos cascos + teléfono inalámbrico que no descuelgan las llamadas cuando entran. Y como mi caso es raro, "según ellos", he tenido que enviar 10 correos electrónicos frente a los 8 suyos (o sea que he tenido que insistir dos veces, si no me hubieran cerrado el tiquet dos veces). Aparte, me han hecho hacer mil pruebas (perder el tiempo). Algunas las he tenido que hacer yo, con otras bases inalámbricas y otros cascos, para así poder volver a abrir la incidencia.
P.S. Olvidate de llamarles por teléfono o dejarles un mensaje de voz, nunca me lo han cogido el teléfono, ni me han llamado. Para ponerle un poco de humor, puede que utilicen el mismo pack de cascos + teléfono inalámbrico que me vendieron.